[Csaladtortenet 2] bérmálás-esküvő vagy fordítva?

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Ápr. 27., P, 06:51:05 CEST

Kedves Gyuri!

A keresztséggel lesz valaki az egyház tagja, enélkül nem veheti fel a többi
szentséget. A bérmálásnak nem kell feltétlenül
megelőznie a házasságot, sőt a gyónás és szentáldozás sem kötelező előtte.
/Bűnbánat szentsége, Eucharistia/
Ha felnőtt fejjel dönt úgy valaki, hogy vallását gyakorolja is /Hívő
katolikus/, akkor
felveheti utólag is ezeket a szentségeket, ha gyerekkorában nem törődtek
igazán a lelki fejlődésével.

Üdv,
Melinda