[Csaladtortenet 2] advincula

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Ápr. 29., V, 08:54:08 CEST

Szent Péter apostolt,Jézus tanítványát, a kulcsok őrzőjét,  az első  pápát
az Úr Angyala szabadította ki fogságábó  /láncaiból/l, ezt az eseményt
aug.1-re tette az egyház, ami pedig a Péter nevű gyerekekre vonatkozik az
"advinculából", a nevük napjának dátuma a több Péter nap közül a naptárban.

Az István nap esetében két különböző védőszentről személyéről van szó.
Egyik aug.20. Szt István királyunk, a másik pedig dec.26-án Szt. István
vértanú.

Üdv,
Melinda