[Csaladtortenet 2] Békéscsaba Csicsely Bella Jancso stb

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Ápr. 29., V, 14:16:00 CEST

Kedves Lista!

Van ebben az 1923-ban készült sok-sok nevet tartalmazó könyvecskében arról
is egy aranyos történet, hogyan ferdítettek (ilyen-olyan okból) az
"adatfelvevők" a nevek és egyéb hiteles adatokon.

Olvassátok el a 18. oldalon!

És van benne egy utalás arra, hogy (23. old) Janecska (egyik ága: Jenei
lett).

Üdv. Judit