[Csaladtortenet 2] Békéscsaba Csicsely Bella Jancso stb

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2012. Ápr. 29., V, 08:57:27 CEST

ek.bmk.hu/jetspeed/displayContent?docId=1996&secId=5774

Kedves Lista!

Egy nagyon jó összefoglaló munka Békéscsaba családjainak
származásáról.(1738-1803) Plusz idézetek régi jegyzőkönyvekből.

Google oldalra írjátok be a keresőbe. Több listatag is csemegézhet Bella,
Csicsely, Jancsó stb neveknél.

Bella Tibor remélem tudtam valami izgalmasat nyújtani Neked, hiszen alapos
2008-as hatalmas  listáiddal sokat segítettél nekünk!

Képzeld most derült ki számomra, hogy a csabai Bella család leszármazottja
is vagyok. Sikerült összefüggést találnod a Bellaágh (Bellágh) családdal?

Ildi! Turóc megyei Hursa községből származnak az én Jancsó őseim (Haan Lajos
1866), de itt Nógrád megyei Tamási községet ír és Jancsok nevet. Ezekről a
családokról tudtok valamit?(legkorábbi Jancsóim: Jancsó György és felesége
Szófia 1740 körül valahol Turóc megyében???vagy Nódrád megyében???

Üdv

Benke Zoli