[Csaladtortenet 2] polgári házasság anyakönyvezése 1895 után és egy Baumgartner házassága Tóvároson

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2012. Ápr. 29., V, 17:05:13 CEST

Kedves Éva!
Tudjuk: a jogszabályok időnként változnak. Manapság talán kissé
sűrűbben, mint egykor.
Azt ma nem tudom megmondani, hogy az 1895-ben történt előírás 1936-ra a
közben eltelt negyven év alatt mikor változott meg.
A mai szabály az, hogy a házasulók szabadon választhatják meg azt a
hazai anyakönyvi kerületet, ahol házasságot kívánnak kötni.
BalásPista