[Csaladtortenet 2] Határon túli anyakönyvek a mormon indexben

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2012. Aug. 10., P, 23:09:31 CEST

Kedves Előd!

Az említett falvak anyakönyvei Magyarországon találhatók a Tiszántúli Református Egyházkerületi és Kollégiumi Levéltárban, a MOL-ban megvannak mikrofilmen, így juthattak mormonkézre.

Forrás: http://mikrofilm.uw.hu/

Nem tudom a kárpátaljai anyakönyvek kapcsán diplomáciai úton nem lehet semmit tenni? Miért nem adják akkor át a magyar államnak, szerintem örömmel átvenné az országos levéltár...

Üdv: Ákos