[Csaladtortenet 2] Hunyady Lászlótól / honlapunk adatbázisaihoz hozzáférés aug. 15.-től

Laszlo Bocsor l.bocsor at gmx.de
2012. Aug. 12., V, 17:07:42 CEST

Kedves Éva!

   Ugy látszik valóban kár volt megírni azt a levelet, s ezzel 180 névvel
kevesebbet juttattunk az adatbankba, amiből előfordulhatott volna, hogy több
kutatótárs is találhatott volna neki szükséges adatot. S főleg azért kár,
mert belátás és megértés helyett visszavágással, gúnyolódással akarod
enyhíteni az igazság fájdalmas érzetét.

    Nem tudom, hol láthattam volna fiatalosabb külsőd, ezért nehezen, de
kigógyiztam, hogy vagy 40 éves vagy (voltál, vsz. E-mail cimed képzése
idején), vagy 40-es születésü lehetsz. Ebben az esetben pedig majdnem
egykoruak vagyunk. De ez nem jelent semmit, mert senkinek nincs joga másokat
kioktatni, de valós tények segítségével mindenki megvilágosíthatja  a másik
gondolkodását és az nem kioktatás.

   Itt tulajdonképen nem munkabírásról van szó ( nem mindenki rendelkezik
sok szabadidővel), hanem hozzáállásról.  Nem azt várjuk el a
kutatótársaktól, hogy 2-3 hét alatt csináljanak meg egy film feldolgozását,
de ha számításaim szerint 80 óra elegendő egy film feldolgozáshoz, akkor
napi 10 perc munkával egy év alatt legalább egy filmet meg lehetett volna
csinálni. 300 tag 2 év 2 hónap alatt 600 filmet dolgozhatott volna fel. Ezt
szerettem volna Veled és a többiekkel megértetni.Üdv.Laci

  _____