[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / kárpátaljai anyakönyvek megsemmisitése

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Aug. 14., K, 07:55:26 CEST

Kedves Laci!

Szerintem most a legfontosabb, hogy a meglévő anyakönyveket minél
gyorsabban lefotózzuk, mert az a biztos, ami már megvan. Azt javaslom, hogy
három öt fős csapatot toborozzunk össze a fotózáshoz. Akkor személyautóval
is lehetne menni és kisebb a költség.
Két csoport fotózhatna a két Ungvári levéltárban, a harmadik pedig a
beregszásziban fotózhatná a népszámlálási íveket. Az is óriási kincs!
Ezzel párhuzamosan - ahogy Te is írtad - diplomácia úton is el lehet
indulni.
Örvendetes dolog, hogy az ungvári levéltár igazgatója pozitívan fogadott
bennünket, de ne felejtsük el, hogy bármikor kaphat olyan utasítást
Kijevből, ami miatt a fotózás később meghiúsulhat.
Amíg nincs nagy füstje és nem tudják Kijevben, addig kellene gyorsan
lefényképezni, amit csak lehet.
Én bármikor, bármilyen hosszú ideig vállalom a fotózást, akár több hétig
is, csak csináljuk, amíg nem késő.

Üdv,

         Robi