[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Kárpátaljai anyakönyvek

Eotvos Gyorgy eotvos at familytree.hu
2012. Aug. 17., P, 07:57:41 CEST

Mi lenne, ha ezt a dolgot kivetelesen, jo magyar modra, nem bonyolitanank tul? Penz megvan, emberek megvannak, terv megvan. Ettol a ponttol, Robert majd megszervezi es kesz. Ha kell neki valami, penz-paripa-fegyver, akkor szol. Ha sokaig huzodik a dolog es nagy publicitast kap, nem fog sikerulni.
Eotvos

from iPad