[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Kárpátaljai anyakönyvek

hunyady.laszlo at chello.hu hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Aug. 17., P, 07:27:48 CEST

Kedves Robi,
Maximálisan egyetértek Tibor észrevételeivel.
A Google és Facebook javaslatommal pontosan az volt a célom, hogy csak az érdekeltek vegyenek részt a téma további megtárgyalásában és ne vigyük ki egy még szélesebb nyilvánosság elé. Kérlek Robi mielőtt a jövőben lépsz egyeztessél
Tiborral (hiszen ő jogász, vezetőségi tag), valamint az informatikusainkkal.
üdv
H. Laci