[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4815] Re: Hunyadytól / Kárpátaljai anyakönyvek fotózása - FIGYELEM

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2012. Aug. 17., P, 09:51:48 CEST

Némi konspiratív jelleget nem árt adni a projektnek. Nem hiszem, hogy
túllihegném a dolgot, ha úgy gondolom, ajánlatos lenne még a helyszínen
másolatot készíteni a felvett anyagról, és külön-külön - azaz nem egy
helyen, esetleg időben - szállítani, illetve raktározni őket.

pl.

2012. augusztus 17. 8:44 Ildikó Sztrányai írta, <sztranyai.ildiko at gmail.com>
: