[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4815] Re: Hunyadytól / Kárpátaljai anyakönyvek fotózása - FIGYELEM

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Aug. 17., P, 12:17:47 CEST

Szerintem nem kell ennyire túlspilázni...

Amennyiben a nyári kiránduláshoz hasonlóan kapunk engedélyt, meg lehet
oldani.

Ugyanakkor van fogadóoldali kapacitáskorlátja a dolognak: az állami
anyakönyvek kutatására rendelkezésre álló hely. Egy lyuk, szinte szó
szerint - bár ez részben az ott uralkodó kupinak is köszönhető.
3 kutató nagy jóindulattal fér be és tud dolgozni... és a világítás elég
gyenge.

"nyilvánosság":

A Facebookon van CSOPORT kategória is, nem csak oldal - beállításai között
van rejtett - csak tag láthatja. Tagot bármely tag javasolhat, de tag csak
admin által jóváhagyott személy lehet.

A csoportot *kísérleti jelleggel *létrehoztuk Kozora Robival. Néhány tagot
felveszünk, hogy lássuk, hogy működik - admin jogot egyelőre nem osztunk,
és kezdetben talán jellegtelen információkat fogunk posztolni, hogy lássuk,
hogy viselkedik a keresőkben.

Üdv:

Krisztián