[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4797] Re: Kárpátaljai anyakönyvek fotózása - projekt / szponzoráció

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Aug. 17., P, 14:41:28 CEST

Na, hát az ilyenek miatt gondolom azt, hogy előbb fel kell mérni a
helyzetet (kockázatot, veszélyt). Pánikra nincs ok, a hírek alapján én
is azt feltételezem, hogy a másodpéldányok sorsa megpecsételődött, az
első példányok pillanatnyilag biztonságban és viszonylag centralizálva
vannak, tehát higgadtan meg kell szervezni azok módszeres fotózását
(kivéve, ha van olyan hírünk, hogy a mormonoknak komoly ígérvényük van
erre).
Az biztos, hogy kiszámíthatatlan arrafelé a belpolitika, ami a
külkapcsolatokra is kihat, akkor kell megtenni, amikor engedik. De ne
korrupcióval, könyörgöm. Legalább mi ne legyünk szovjetek.