[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4797] Re: Kárpátaljai anyakönyvek fotózása - projekt / szponzoráció

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Aug. 18., Szo, 09:34:35 CEST

Kedves István, s Többiek,

akik ezt a témát, illetve ebben a diskurzusi formában, nem tudjátok
abbahagyni:
nem tartom helyesnek a vita nívóját!

Nem tartom - elso" sorban - az egyesület tekintélye szempontjából
hasznosnak!
Ha a 'macsivacsinál', pár pohár után így érvelünk, vagy hasonló
helyzetekben, tessék.
S itt is csak viccbo"l, tréfa kedvéért.
De ne propagáljunk törvénytelen eljárásokat, és süllyedjünk fél-komoly
nívóra egyesületi mentalitásunkkal és viselkedésünkkel és !
Külön megjegyzés: ne sértsünk más nemzeteket, országokat, és ne tegyünk
úgy, mintha Magyarország, meg fo"leg mi magunk, mind, mások, jobbak lennénk!
Nem akarok személyesen, Magyarországon tapasztalt példákkal jönni,
kedves Pista és Mások, mert nem tartanám igazságosnak és illönek!
Annyit csak, hogy  volnának példáim, bizony, és nem is elvétve!

Elnézést kérek, de kezdem rosszul érezni magam ...

Köszönöm, ha elolvastátok!

MACSE- és családkutató-társi, illetve baráti üdvözlettel,

Kristóf