[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4813] hordozható szkenner

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2012. Aug. 21., K, 21:12:49 CEST

Kedves Kutatótársak, cellatársak,

Nekem 3 évig munkaeszközöm volt a szkennelés. Bankban aláírásokat
szkenneltem.
Több százat kellett naponta.

Aki még nem tudja milyen munka ez, az gondolja végig az alábbi arányokat:

1.) Kis szkennerek és zsebszkennerek esetében a szkennelés laponként
történik, lassan megy végig fénnyaláb, zsebszkennerek estében a gépet
kézzel mozgatjuk, ami elmozdulást , torzulást okozhat. Ez időigényes.

2.) Nagy fénymásológépek gyorsabban dolgoznak. Mi ezekkel dolgoztunk. Több
munkaállomásra lehetett szkennelni.

3.) Vannak speciális , nagyobb teljesítményű gépek is. Ezt tömeges
feldolgozások esetén használták. Pl. Szkennelési projekt kezdetén az egész
Bank aláírásait feldolgozták, nekünk csak utójavítani kellett a hibákat.

Még egy nagyon fontos dolgot kell számításba venni, a szkennelés különböző
file-ok ba készíthet képet, mindegyik más felbontású és ennek megfelelően
nagyon sok helyet foglalnak el a tárhelyen.

Ezek méretek figyelembevételével tervezzétek a szkennelés módszerét. Szóval
nem biztos, hogy egy zsebszkennerrel gyorsan lehet dolgozni. Én nem is
ajánlom.

Üdvözlettel:
Vezér Ágnes