[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4813] hordozható szkenner

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2012. Aug. 21., K, 20:47:44 CEST

Kedves Mindenki!

Nekem volt jó pár évvel ezelőtt egy fax készülékem, aminek a scanner részét
ki lehetett venni és úgy lehetett vele másolatot készíteni. bizony nem volt
könnyű nagyméretű könyvlapot beszkennelni vele! ha nem egyenletes tempóban
és nem párhuzamos vonalban mozgattam a lapon, rögtön elmosódott, torzult a
kép , pláne a betű. nem sokszor "játszottam" vele ilyet.
üdv r.Éva