[Csaladtortenet 2] MACSE GyIK

Christina G c.f.geller at gmail.com
2012. Aug. 26., V, 14:05:19 CEST

Kedves Csaba,

Köszönöm a gyors választ.

Rájöttem hogy van nekem az OO Calc amivel a MS Excel-t pótolhatom, ha nem
mondod.... Már pedig régóta gondolkodom az adatbázis feldolgozáson.

Még nem haszáltam ugyan csak az OO Writer-t, remélem nem fog kifogni azért
rajtam, mint ahogyan a családom kutatása sem ezidáig. :)
Nagyon örülök hogy tudok segiteni, nem is beszélve arról hogy a Bp.-i
anykönyvek nekem nagyon hiányoznak főleg a XVIII.ker.
Hogy legyek kicsit önző is.

Mint emlitettem pártolótag szeretnék lenni, akkor privátban vagy ahogyan
szokás várom a nyilvántartási számot.
A következő akkor Bocsor Lászlóval felvenni a kapcsolatot.
A filmkockák száma szerint, egy kicsit bizonyosan hosszabb időt fog igénybe
venni egy egész sorozat feldolgozása.

Kivánom hogy más is tegye ezt, mert ezzel végülis mindannyiunkon segitünk.
Hogyha ebben a válságos időkben valakinek pénzkeresési lehetőséget nyujtunk
engem az sem zavar.
Tényleg jó tudni. hogy nemcsak az MS Excel fogadható el.
(egy ujszülöttnek minden v.....)

Mégegyszer köszönöm,

Christina
Skype nevem:christina.geller