[Csaladtortenet 2] oroszok

Laszlo Bocsor l.bocsor at gmx.de
2012. Aug. 30., Cs, 18:00:55 CEST

Kedves Krtisztián!

   Nagyon sajnálom, de az adatbankunk az eredményességre törekedvén csak a
család és utóneveket tartalmazza.  Még ha többletmunkával be is írtuk volna
az állampolgárságot, majd a következő kutató kérése alapján a válásokat,
majd a személyek születési idejét és helyét, utána a lakcímét végül a
tanukat, sőt az anyakönyvezetőket is feltüntetvén ( pardon a vallásról
elfeledkeztem), szóval akkor most nem 2,5 millió nevünk lenne az
adatbankban, hanem maximum 250 000, a lelkesedés vsz. kihunyt volna
korábban, s emiatt még a százezret sem értük volna el.  E megokolás, vagyis
minél kevesebb munkával minél több adat, miatt az adatbank program eleve úgy
készűlt, hogy a megjegyzés oszlopba írtakra nem lehet rákérdezni. Hagyjunk
meg valami feladatot és örömöt a kutatóknak is.  Ha minden adatot
rögzítenénk, akkor már a családfájukat is elkészíthetnénk.

     Rátérve a kérésedre, magad is kigyűjtheted a nálam lévő excelekből az
oroszos hangzásu neveket. Majd azokat visszakeresheted dátum és kerület
alapján a mormonok filmjein. Megnyugtatásodra közlöm, hogy 1919-ben csak az
1.kerületben annyi echte orosz házasodott, hogy elegendően voltak a
Tanácsköztársaság létrehozásához.

   Szóval, ha óhajtod folyamatosan küldhetem Neked az exceleket, amiben
keresgélhetsz. Üdv.Laci