[Csaladtortenet 2] oroszok

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Aug. 30., Cs, 19:55:51 CEST

Kedves Éva,

igen, ilyenre is.

Kedves Laci,

köszönöm, hogy megtaláltál és nyilvánosan kóstolgatsz, de felesleges...
nekem anno nem esett le az aranygyűrű a kezemről, hogy beírjam, mert ez
nekem egy olyan információ volt, ami kereshetőség nélkül is segítséget
nyújthat első blikkre. Tény és való, gyorsabb a haladás, ha csak név van.

Bár az oroszos hangzású nevek javarésze az eddigi adatbázisos tekergetéseim
szerint bolgár, az excel felajánlásodat köszönöm. A folyamatos küldés
helyett megteszi az is, ha egy-két zip fáljba csomagolva átküldöd a
meglévőket - a gmail 25MB-nál nem fogad nagyobbat, a freemail
óriásfájlküldés/fogadási rendszere nemigen ismert előttem, nagyon ritkán
volt szerencsém hozzá.

S még mielőtt kiszaladna a "szádon", hogy élősködni óhajtanék volnék,
szeretném megjegyezni, hogy a megélhetésért folyatott napi küzdelem mellett
(nem kívánom részletezni, ha nem probléma), a kevés szabadidőm egy részét a
névváltoztatások feldolgozásának szentelem, így szerény lehetőségeimmel
igyekszem hozzájárulni az adatbázisaink gyarapodásához.

Továbbra is tisztelettel kérem a kedves listalakókat, ha
oroszokra/szovjetekre stb. bukkanak, legyenek szívesek legalább értesíteni,
hol találhatók, pl. Évához hasonlóan a link bemásolásával.
Laci, neked a 1919-es I.ker tippet köszönöm!

Üdv:
Krisztián