[Csaladtortenet 2] BIHAR VÁRMEGYE REFORMÁTUS EGYHÁZI ANYAKÖNYVEI-hez

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2012. Dec. 17., H, 12:40:17 CET

Kedves Kutatótársak!

BIHAR VÁRMEGYE REFORMÁTUS EGYHÁZI ANYAKÖNYVEI kutatásához annyi információt
adnék, hogy az alábbi linken (pdf) megtekinthető, hogy melyik
település, melyik évéhez
tartozó anyakönyveit dolgozták már föl.
Keresési segédlet: http://hbml.archivportal.hu/data/files/237333763.pdf

Én konkrétan 1849-1850 Berekböszörményt kerestem, de sajnos a keresett
évek nincsenek fent a
honlapon. Érdeklődő levelemre azt a választ kaptam, hogy nekik ennyi
van meg, ennyit
dolgoztak föl és Berekböszörményre vonatkozóan nem is lesz több adatuk.

Tehát, ha nem találjátok, az nem azt jelenti, hogy nincs is meg, csak
éppen ott nincs meg :)

Üdvözlettel: Makra Szabolcs