[Csaladtortenet 2] BIHAR VÁRMEGYE REFORMÁTUS EGYHÁZI ANYAKÖNYVEI-hez

Csaba Andor teofilia50 at gmail.com
2012. Dec. 17., H, 16:08:13 CET

Kedves Kutatótársak!
Ami a bihari anyakönyveket illeti, az eredményből ítélve a következőről
lehet szó.
A megyei levéltárnak nyilvánvalóan csak azok a mikrofilmek állnak
rendelkezésére, amelyek a MOL-ban is megtalálhatók, vagyis a határon inneni
településeké. Vannak viszont anyakönyvi másodpéldányaik a határon túli
településekről is. Ezek azonban az ország minden megyéjében, így
Hajdú-Biharban is, hiányosak. A határon túli településekkel kapcsolatos
adatokért a határon túlra kell menni, egészen addig, amíg érdemi
együttműködés nem jön létre a magyar és a román fél között.

Üdvözlettel: Andor Csaba