[Csaladtortenet 2] Üdvözlet, bemutatkozás

Hlatky Zsanett hlatkyzsanett at freemail.hu
2012. Feb. 1., Sze, 00:01:06 CET

Kedves Listatagok!
Hlatky Zsanett vagyok, pár napja csatlakoztam a listához. Amatőr/hobbi
szinten kutatom a családunk történetét és származástanát, az eddigiekben
kizárólag családi ismeretekre és szül/halotti kivonatokra,
keresztelőlevelekre hagyatkozva.
A következő családnevek érintettek a családfán: Hlatky, Straskraba,
Czaja/Csaja, Kamode/Kamoth, Kliegl, Kern, Zamboni (Pola-ból Olaszország)
és Bernáth (Csitár-ból). Utóbbi kettő eredetének felkutatását a
későbbiekre halasztom, előbbiek földrajzi helyzetét eddig ismereteim
szerint nagyon nehéz még megye szinten is behatárolni.

Amennyiben valakinek ismerősek a fenti családnevek szívesen segítek én
is, ha információjuk van és megosztják velem azt örömmel venném.

Köszönettel: Hlatky Zsanett