[Csaladtortenet 2] Krompachi Gundelfinger

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2012. Feb. 1., Sze, 04:28:06 CET

Kedves Csaladfakutato Tarsak!

Felvideki adattarakat kutatva szep szammal talaltam Gundelfingereket
Szepes-Gomor es Saros varmegyekben. Igaz kutatasom meg  kozel sem ert a
vegehez, de  itt-ott a vandorlo againal zsakutcaba kerultem azaz a szalakat
nem tudom kotni es emiatt kernem a segitsegeteket.

Ismert valaki ezen teruleteken Krompachi nevet viselo csaladot vagy kerult
veluk kapcsolatba? Menet kozben az 1700/1800-as evekben talakoztam parszor
ily formaban evvel a nevvel ami azonos a Gundelfinger csalad elonevevel.
Lehetseges volna, hogy a krompachrol elkerultek eseteben a kisebb
telepuleseken ily modon lettek volna ismert es vegul is elkonyvelve is?
Tehat nem a neve mint inkabb ahonnan jott. E csaladban is voltak olyanok
akik nem tudtak megtartani nemesi cimuket. Van valakinek ilyen vagy ehhez
hasonlo tapasztalata?

Szivelyes Udvozlettel,

Gabor B Jakabffy

 <http://members.chello.nl/gajakabffy/> http://members.chello.nl/gajakabffy/