[Csaladtortenet 2] Keresett nevek

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 09:31:52 CET

Üdv mindenkinek

Én felírogatom a keresett neveket, bár úgy veszem észre, hogy kevesen
vagyunk, akik az ország keleti oldalát kutatjuk (Hajdú-Bihar megye, Békés
megye én például), de azért sűrűn nézegetem az anyakönyveket a mormonok
honlapján is, és a Hajdú-Bihari anyakönyveket is a neten, szóval ha találok
valamit, küldöm az illetékeseknek.

A jól megválasztott levelezési "postaládával" kapcsolatban, mióta én
családfát kutatok a gmail-t használom, tökéletesen megvagyok vele elégedve,
mindig megjön minden levél, hihetetlen az a mennyiség, amit tárolni képes,
és a tárhely csak nő folyamatosan. Én csak ajánlani tudom másoknak is.

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!