AW: [Csaladtortenet 2] Foglalkozások

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 4., Szo, 21:23:54 CET

Kedves István, Robi és Tamás!

Köszönöm a kiigazításokat.
Az anyakönyveket egy valaki másolta -túl hosszú időn keresztűl ugyanaz az írás.
Sajnos sok dolgot nagyon is félre lehet olvasni. (Szegény mormonok, akik ezeket fogják az adatbázisokba feldolgozni!)
Mindhármotoknak igaza van. Mind bőrfeldolgozói foglalkozás.
A "kéményseprőt" a hibás olvasat alapján javasolta valaki. De annyi van belőlük egy közepes felvidéki mezővárosban, hogy egész Pest-Budára is elegen lettek volna.
Da azt is tudom, hogy eljött onnan valaki aki Pesten cipész volt.
Tehát a válaszok nagyon sokat megmagyaráztak és még a nevek olvasásában issegítenek, mert az illető a t-t nem húzta fel a teljes magasságába. (viszont az 1-re pontot tesz!)

Remélem ezek a latin/magyar foglalkozások bekerülnek a MACSE honlap Foglalkozások rovatába.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -