[Csaladtortenet 2] Nárairól jut eszembe...

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2012. Feb. 5., V, 19:58:38 CET

A szüleim emlékirataiból tudom, hogy amikor a Honvédelmi Minisztériumot kitelepítették nyugatra a második világháború alatt, talán '44 vége vagy '45 eleje táján, akkor Náraiban kaptak átmeneti szállást az ottani házakban. Édesapámat édesanyám elkísérte az akkor 1 éves körüli nővéremmel együtt, akit szerencsésen haza is hoztak a később meneküléssé váló kitelepítés mostoha körülményei ellenére is.  Bocs, csak ennyi volt!

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

(Kutatott családok:  Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek, Perschmann, Czakó, Gay, Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)