[Csaladtortenet 2] a háborúk

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2012. Feb. 6., H, 20:23:21 CET

Amikor elkezdtem foglalkozni családfakutatással, akkor szembesültem azzal, hogy ez bizony nemcsak a családról szól, hanem történelem, járványtan, háborúk stb. is. Ennek okán kértem meg édesapámat (92 évesen halt meg), édesanyámat (82 évet élt), nagybátyámat (tavaly halt meg, 96 éves volt), hogy írjanak az életükről. Szerencsére meg is tették, mert hosszú életük nagyon mozgalmas volt. Pár éve haltak meg és akkor az unokáknak adtam egy-egy példányt a kinyomtatott írásokból.

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

 (Kutatott családok:  Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek, Perschmann, Czakó, Gay, Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)