[Csaladtortenet 2] a háborúk

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Feb. 18., Szo, 00:37:16 CET

Kedves Hölgyek és Lista!

Bocsánat, hogy csak most reagálok rá, de kérdezem én alig 33 évesen: Milyen
adat lenne érdekes ezekből? Ugyanis pl az anyai nagyapám idén töltötte a
90-et és ő amerikai-francia hadifogságban volt a nyugati fronton. Bár harci
cselekménybe soha nem került, csak tüzérként került ki nyugatra, ahol csak
meneteltek, végül néhány légitámadás után fogságba estek. Ő szakaszvezetői
rangban szerelt le, de ez később érvénytelen volt, ugyanis ő már a
Szálasi-kormány ideje alatt esküdött fel.

Kikérdezhetem, de én nagyon sokszor hallottam ezeket a történeteket.

Tisztelettel:

Tamás