[Csaladtortenet 2] Még mindig Szombathely ...

c.h.baiersdorf at t-online.de c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Feb. 7., K, 08:09:24 CET

Hozzászólás, komment nélkül:

"Solymár Angol katonai temető - GreenMania" - lásd:
http://www.greenmania.eu/knowledge-base/preferredpath/solymar-angol-katonai-temeto/

"2007 08 01 Solymár - Angol katonai temető" - illetve:
  www.wysocki.hu/http://www.wysocki.hu/gallery/2vh/2007%2008%2001%20Solymar%20-%20%20Angol%20katonai%20temeto/index.html

"Angol katonai temető (a 10-es főút mentén)" in:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Solym%C3%A1r

Kristóf