[Csaladtortenet 2] Soproni áldozatok

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2012. Feb. 7., K, 11:50:34 CET

Kedves Vértesi Tamás! Vártam már,hogy valaki említést tesz a soproni pusztításról.Nagy nehezen antikváriumban kaptam meg Dr Németh Alajos paptanár könyvét. az általa elétemetett halottakról.Sopronban lelte halálát férjem egyik dédapja,meneküléskor ott ragadt  és egy Frankenburg uti pincében találták meg. A dédmama hazajött ,akkor beszámolt róla,hogy nyilasok verték agyon. a férjét(villányi sváb házaspár ,az oroszok elől menekültek )Dr Német Alajos könyvében nem találtam meg a nevét,de a  soproni levéltárban volt egy kézzel írt lista,amelyen szerepel a név és a temetés dátuma. is. Most közzéteszem a történetet,hátha valakinek mond valamit . Üdvözlettel:L.Éva

Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.