AW: [Csaladtortenet 2] Még mindig Szombathely ...

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 8., Sze, 09:00:48 CET

Kedves Viktor!
Éedekes amit írsz a Britt temető halottairól.
Éedekes lenne összevetni az ott nyugszó lengyelek neveit a Magyarországra menekült lengyel katonák és civilek listájával. Tudjuk, hogy MO-ról, a harcuk folytatásáért nagyon sokan magyar segítséggel tovább mentek.
Ezek a "brit" lengyelek erősítenék a magyar-lengyel és brit barátságot.
Annak idején, mikor én még Londonban éltem, a lengyeleknek volt South Kensingtonban egy nagyon szép, elegáns klub-házuk. A magyaroknek sajnos csak egyjóval szegényesebbjük volt.
Ezért, ha valami ünnepélyesebb rendezvényt tartottunk, akkor a lengyeleknél.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -