AW: [Csaladtortenet 2]Még mindig Szombathely ...

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 8., Sze, 09:05:46 CET

Kedves Gyuri!
Szerintem ha már elkezdősött a levelezés, nem árt folytatni.
Nagyon érdekesek a beszámolók.
Ezek itt jelentek meg, tehát jó lenne, ha valaki, akinek erre ideje és kedve van, egy cikket szerkesztene belőlük ami felkerülhetne a MACSE honlapjára vagy a Matrikulába.

üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -