[Csaladtortenet 2] Keresés

jános keresztesi keszi50 at citromail.hu
2012. Feb. 10., P, 14:37:53 CET

Tisztelt Listatagok!
Keresem Beczkay Emil dédapámat. Amit lehet róla tudni hogy 1852-ben
született Szamossósmező (románul Glod mai Szilágymegye Románia).
Sajnos a dédanyámtól 5 év házasság után elvált és utána  nem tudom
hogy mi történt vele, a foglalkozása jegyző volt. Csak arra kérlek
benneteket hogy ha a kutatásaitok során ( halotti anyakönyvek)
találkoztok ezzel a névvel
kérlek jelezzétek nekem. Abban az időben nagy volt Magyarország  az
ország bármelyik vidékere is elszármazhatott.
Egész Erdélyt végigkutattam de nem találom.
üdv
János