[Csaladtortenet 2] Keresés

Abonyi Iván ivan at abonyi.hu
2012. Feb. 15., Sze, 01:38:23 CET

Kedves lev.társak!

Igen, éreztem, hogy az eddigieknél jóval több levelet küldetek. Köazönöm a kedvs, együttérző sorokat

Kedves Iván bátyám,

annyit szeretnék Neked mondani, hogy nagyon jól tetted, hogy megírtad ezt
mind, és hogy megosztottad velünk!

És nagyon kívánom, adja az Úr, vagy a Nagy Véletlen, hogy segítséget kapjál!

És nagyon kívánom, ha mégse sikerülne segítséget kapnod, hát fogadd el úgy!
Fogadd el úgy, hogy ennek így kellett lennie! És érezd úgy, hogy ezzel a
leveleddel, ezzel a nagyon nehéz szívvel, nagyon nehéz kézzel, kedves
Halottaid iránti nagyon nagy szertettel írt leveledet úgy tudd látni, mint
hogy ezzel azt a nagy feladatodat teljesítetted volna! Mindent megtettél,
amit csak tudtál, ami csak eszedbe jutott, amihez volt lehetőséged; megírtad
ezt a levelet is - s most tiszta szívvel megnyugodhatsz! Szeretném nagyon,
és kívánom Neked, hogy így tudd látni, így tudj érezni! Talán a Nagy
Véletlen pont így akarta! Talán már azért is, hogy nekünk elmondassad! Nagy
szükségünk van nekünk is rá, hogy ezeket meghallgassuk, hogy tudjuk, hogy el
ne felejtsük!