[Csaladtortenet 2] Csodában bízva...

Abonyi Iván ivan at abonyi.hu
2012. Feb. 11., Szo, 16:57:20 CET

Kedves Listatársak!

Tegnap délelőtt egy virgonc kis vírus lábatlankodott sikeresen a gépemen. Kétszer is el kellett indítanom a gépemet, amíg egyszer elég erőben érezte magát az induláshoz. Ezért nagyon szépen kérem, hogy aki nem olvassa itt a nevét és írt nekem - akárcsak az empátiájáról is biztosított - hogy feltétlenül ismét küldje el a levelét. Előre is köszönöm a szívességét és elnézését kérem az okozott kellemetlenségért. Azt nem is merném feltételezni, hogy talán egy kedves  csati társunk ajándékozott meg vele.
Határozottan emlékszem, hogy ennél a néhány e-mailnél sokkal több gyöngyszemet kaptam, amelyek szőrén-szálán eltűntek a gépemről. Ezért kérem szépen mindazokat, akik nem látják itt a nevüket és a válaszomat, de de akárcsak egy egymondatos üzenetben fejezték ki az empátiáját, hogy szíveskedjék azt ismét elküldeni a címemre. Ma minden kis szeretet-forgácsnak már különleges értéke van.  Elnézéseteket kérem, ha ezzel még külön problémát is okoztam.
Szeretettel: Iván