[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Evangélikus Országos Levéltár levele

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Feb. 11., Szo, 17:09:26 CET

Kedves Családfakutatók,
Az "Év kutatóhelye" rendezvényünkre az alábbi köszönő levelet kaptuk
Czenthe Miklós igazgató úrtól. Mivel számunkra kutatok számára hasznos
informáciokat tartalmaz továbbitom Felétek
üdv
Hunyady Laci

P.s. nem tudom, hogy a mellékelt fondlista átmegy-e, de ha nincs melléklet
a levelem mellett, a levéltár lapjára rámenve letölthető