[Csaladtortenet 2] Budaőrsi katonai temető 1997

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 11., Szo, 21:04:21 CET

Kedves Mária,
Nem tudom, mi volt a célod az adalékkal.
Ha az, hogy szívesen megnéznéd a sírt, akkor érdemes lenne biztosnak
lenni abban, hogy Debrecenben az a bizonyos 3. sír tömegsír volt-e már.
Ha nem, akkor 100%, hogy névvel, egyénileg temették át és ma is saját
sírja van.
Csodálkozom azon, hogy a temetőt gondozó Volksbundnak nincs egy név
szerinti online keresője, de van itt egy link, ahol elindíthatsz egy
keresését:
http://www.volksbund.de/graebersuche.html
További megoldás, hogy beugrasz oda - úgy emlékszem, a temető saját
regisztere jó, az már tényleg német precizitás, ráadásul egy
kamarakiállítást is megtekinthetsz (maga a temető szerintem monoton,
Jenő szerint nem, Te is kialakíthatod a véleményedet...).
Ha nem jársz arra, akkor én időről időre igen, eltehetem a leveledet, és
beugrom jómagam.
ÜdWV