[Csaladtortenet 2] Budaőrsi katonai temető 1997

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 11., Szo, 21:46:12 CET

Kedves Mária,
Ugyanabban a sorrendben:
1. Én úgy értelmeztem a soraidat, hogy a budaörsiről nem szó, nem egy
budapestiről. A budaörsi egy irdatlan nagy gyűjtő, Bp. környékéről, és
Mo vagy negyedéről temettek oda át. Bükkben stb. vannak az erdőben 1-2
személyes katonasírok, felteszem (de nem tudom), azokat is talán. Ha
korábban saját sírja volt, biztos lehetsz benne, hogy az új helyén is is
azt kapott.
2. A linken a saját adataidat kell megadni, aztán várni, a túloldalon
keresgéljék (ha jól értettem).
3. Oké, beugrom, fotózom, szerintem nem lesz szükség a debrecenből
kapott lakcímre (a polgári életben a küldő temető nem szokta tudni, hogy
a fogadóban hová temettek valakit, talán itt sincs másképp).
4. A látogatás és fotózás nem jár költséggel, akkor csinálom, ha éppen
Bécsbe vagy Pozsonyba utazom cégügyben, az M1 felé haladtában.
ÜdWV