[Csaladtortenet 2] Reflexió Szombathelyre és az ijesztgetésre

Papcsik Béla papcsik.bela at upcmail.hu
2012. Feb. 12., V, 11:54:39 CET

Kedves Éva!

Szomorúan kérek elnézést az egyesület listája nevében, bár erre senki
nem hatalmazott fel, hacsak a választott funkcióm nem.
Szeretném kijelenteni számodra, hogy többünk véleménye szerint nem neked
illik bocsánatot kérni sem a téma miatt, sem a részletes megbeszélése
miatt. Akiknek megerőltető egy levél kitörlése, mert nem érdekli őket,
azokon úgy sem tudunk segíteni.
Szeretnélek megerősíteni abban a hitedben, hogy ez a beszélgető lista
túlnyomó részben egy egymással törődő, egymásnak segítséget nyújtani
igyekvő profi, amatőr vagy csak vak tyúk is talál szemet módszerrel
kutatgatók jóakaratú szövetsége, amely hihetetlen mértékben segíti  és
erősíti a családi kapcsolatokat és talán önazonosságunkat is.
Sajnos nem rendelkezem Viktor barátunk kiváló humorával, ezért csak
annyit tudok írni, itt nem lehet ijesztgetni. Kérem, ezt vegyék
figyelembe azok is, akiknek egy lista csupán lexikális adatok olvasását
jelenti.
Ez nem olyan lista. Talán rossz a neve. Ez nem lista. Ez kapcsolat.
Kedves Éva, személy szerint engem gazdagabbá tettél azzal, amiket
megtudtam Szombahelyről és a szombathelyiek és menekültjeik sorsáról.
Köszönöm Neked.

Papcsik Béla