[Csaladtortenet 2] Reflexió Szombathelyre és az ijesztgetésre

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2012. Feb. 12., V, 13:28:26 CET

Kedves Éva! Én is csak megerősíteni tudom Papcsik Béla gondolatait. Nekem
sincs semmi személyes kötődésem Szombathelyhez, ennek ellenére mivel "közel
van" Nagykanizsához, számtalanszor jártam ott. A II. VH szombathelyi
eseményei, emberi sorsai mindannyiunk története, abban osztoznunk kell, ha
másként nem, úgy, hogy tudomást szerzünk róla. És beszélni kell ezekről a
dolgokról, mert már annyi mindent agyonhallgattunk az évtizedek során, hogy
alig találunk fogodzókat, alig vannak közösen vállalható emberi értékeink.
Ki kell ezeket beszélni magunkból, hogy tovább léphessünk már, ne csak
vergődjünk abban a lelki csapdában, ahová jutottunk, juttattak
mindannyiunkat.Ez a fórum is nyugodtan vállalhatja ezt, nem válik sem
kárára, sem szégyenére. Engem megérintettek ezek az ismeretlen sorsok, a
visszaemlékezések, az értelmetlen pusztítás. Örültem a csatolt linkeknek,
amikkel mások is hozzájárultak ehhez, a gazdag képarchívumnak. Ezután már
nem úgy parkolok le a székesegyház előtt, mint eddig, már nem úgy sétálok
majd végig a téren át a Borostyánkőig. Már nemcsak nézni, talán látni is
fogok eddig rejtve maradt dolgokat. Külön könyvtárba mentettem minden
anyagot ami a levélváltások során érkeztek, sajnáltam volna elveszteni,
elfelejteni azokat. Szerintem is inkább összehozza az ilyen ismeretanyaag a
Lista tagokat, akiket nem, hát azoknak marad a DEL billenytyű. Én
megköszönöm a "Szombathely blokkot", gazdagabb lettem általa. Üdvözlettel:
Jenő