[Csaladtortenet 2] Lengyel hősi halottak MO-on

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 13., H, 01:15:13 CET

(Na, ezért írígyellek,)
Kedves Jenő,
Talán még 40 éve sincs, hogy foglalkozom a repülés történetével, de nem
láttam még ME109-est élőben. Meg JU87-est, 88-ast, meg Storchot sem, a
kedvenceimet. Pedig gyönyörűek lehettek (mindaddig, amíg valaki nem
szembesült velük akcióban).
Csak "maiakat" láttam amerikai légitámaszpontokon, mert  30 éve sikerült
pár helyre bemennem.
Amúgy hovatovább visszatérhetnénk a solymári temető elnevezésének
polémiájára is, mert a Battle of Britain a legtöbb más nyelvben csupán
"angliai csata"...
ÜdWV