[Csaladtortenet 2] Evangélikus

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Feb. 13., H, 21:50:42 CET

Kedves "Szilvágyi"!Sajna az 1700-as évek elejéig még nem jutottam el, de egyik családfám szilvágyi. Mielőtt ebbe belemerülnék, fontos tudni, és eléggé megbonyolítja a helyzetet, hogy két Szilvágy is van! Az egyik Vas megyében, jelenleg Vasszilvágy, egykoron Alsó- és Felső-Szilvágy, 1935-ben egyesítették őket. A másik Zala megyében van, Lenti térségében, ez jelenleg "sima" Szilvágy, de egykoron ennek is volt Alsó- és Felső része. Innen származnak az én Fülöp őseim. De hogy a kettőt megyemegjelölés nélkül nem könnyű elkölöníteni, az is egy biztos. Írj magánban ha gondolod.NJ