[Csaladtortenet 2] Fwd: Szász Károly (1798-1853) síremlékének restaurálása

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 23:38:15 CET

Kedves Kutatok!

Tudom, hogy ez a csaladkutatok forumanak oldala es nem a keregetokke.
Ha valakit megbantok a level kozreadasaval, kerem csak dobja a szemetkosaraba.

Napokban kaptam ezt a levelet, amit szeretnek megosztani Veletek, hatha tudtok egy kicsit segiteni e siremlek helyreallitasahoz. Minden kis osszeg segitseg lenne e-muemlek megmentesere.

Koszonom, hogy elolvastatok a sorokat, es foleg a segitsegeteket.

Udv. Marcsi2

A nemzetközi átutalásnál a következőkre van szükség:

IBAN: HU59117731401154853900000000
SWIFT (BIC): OTPV-HU-HB