[Csaladtortenet 2] Anya neve

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Feb. 15., Sze, 12:39:57 CET

   Kedves Éva! Én úgy vettem észre, 1895-1906 között sokkal pontosabban vezették a polgári anyakönyveket, 1907-től viszont változott az anyakönyvezés, és sokkal több esetben írtak be ismeretlent a szülők neve rovatba.  Szerencsére eddig majdnem mindig ki tudtam deríteni az "ismeretlen" nevét.    Én is végeztem egy olyan összeírást, mint egy barátod, akit említettél. Az 1941.január 1-es állapot szerint nagymamám és az anyakönyvek segítségével összeírtam házanként a falu teljes lakosságát név/életkor szerint. Ez annyira jól sikerült, hogy a hivatalos 890 lakos helyett 892-t sikerült összeírnom.   Más: Nem tudom mennyire vagy otthon Tata történetében, esetleg nem tudsz valamit a Vértesszőlősi úti temetőről? Az útról látni pár sírkövet, meg a bozótost. Hogyhogy nem számolták fel? (Teljesen körbeveszik a házak) Üdv, Imi