[Csaladtortenet 2] Tatai régi temető

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Feb. 16., Cs, 11:56:42 CET

   Kedves Éva és István! Köszönöm szépen a tájékoztatást, most már többet tudok róla.  Ha időm engedi, majd én is bejárom a területet. Szeretek régi temetőkben járkálni, nagyon tetszenek a régi sírkövek, szeretem kiböngészni rajtuk az írást. De ezzel gondolom más is így van.  Valóban elég furcsa, hogy ezt az értékes területet még nem bolygatták meg, reméljük ez így is marad. Exhumáláskor amúgy ezekkel a sírkövekkel mit szoktak csinálni? Bedarálják? Láttam olyan felszámolt temetőt, ahol a régi sírköveket egy helyre összegyűjtötték, megőrizték. Üdv, Imi