[Csaladtortenet 2] mormon - Wiesenthal

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Feb. 17., P, 15:58:55 CET

Mivel Sorin Fortiu hozzáfűzése miatt - "a mai világban semmi sem jön ingyen" -  arra gondoltam, fizetős lesz a mormon adatbázis, utána néztem egy magyar nyelvű változatnak:

http://www.mult-kor.hu/20120217_mormonok_lettek_wiesenthal_szulei

Csak hogy a felesleges kombinálásokat elillantsam.

Nyilván érint minket, ha a mormonokkal valami történik, hisz sokan sokat köszönhetünk nekik
- noha örömöm nekem sem lenne felhőtlen, ha a nyakas kálvinista felmenőimet megkeresztelnék utólagosan mormonnak... ugyan akkor el sem ismerném a keresztséget.

üdv: Előd