[Csaladtortenet 2] Halálozás hajón

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Feb. 17., P, 17:10:07 CET

A tengeri temetés, Kedves Imre,

legalább olyan 'szertartásos', mint minden más temetés.

Csak azt kell figyelembe venni, hogy azokon a hajókon nem volt fagyasztó
kamera, meg balzsamozás, tehát néha a tropikus melegben még órákig sem
maradhatott egy tetem jelen, mert megmérgezte volna az összes utast és
személyzetet.

Ennek következtében alakult ki a filmekben nagyon leegyszerűsített
'megoldás'. S nem csak bevándorlók, de más - rendes - utasok esetében
is, a tengeri temetés 'kötelező' volt.

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com