[Csaladtortenet 2] mormon - Wiesenthal

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 17., P, 17:50:57 CET

Kedves István!
Hány ateista vereti le a a keresztet?
Talán egy sem.
Aki pedig nem, arra a hasonlat nem vonatkozik.
 Így csak azt tudom mondani, hogy akinek nem inge ne vegye magára.
Ha pedig egy mohamedánná lett keresztény teszi azt, mert a hite azt diktálja, annak Isten ezt valószínűleg nem veszi zokon.
De a mohamedán szót bármilyen Istenhívő vallás nevével is helyettesítheted.
Annyiban igazad van, hogy talán diplomatikusabb lett volna "ateista" helyett a "sátánista" szót használni.

Viszont volt egy ateista ismerősöm, fiam osztálytársának az apja, aki egy közeli faluban a templom mellett vett egy házat és azonnal a bírósághoz fordult, hogy tiltsák be a harangozást, mert az őt zavarja. Ki mondta neki, hogy azt a házat vegye meg? Lett volna elég más is amelynek a közelében nem volt templom. Talán így jobban megérted azt amit írtam.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -