[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / szajoli Hegedus csalad internetes oldala

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2012. Feb. 19., V, 12:58:34 CET

Kedves Tamás!

Saját bőrömön tapasztaltam az általad felvetett problémát. A múltkor
egyik társunkat megkértem, hogy nézze meg Szluha Vas vármegye nemesei
DVD-jén az általam keresett nevet. A válasz az volt, hogy a név nem
szerepel a listákban. Ugyanakkor a Nagy Iván, a Kempelen, a Schneider
féle gyűjteményekben szerepelt a név, sőt több oklevél is található a
levéltárakban, amelyben említik ezt a nevet. Nem tudom milyen forrásokat
használtak a listák készítői, de biztosan kimaradt belőle több család.
Kicsit rémisztőnek tűnik a feladat nagysága, összeszedni a
kimaradottakat.

Üdv, Sz.G.