AW: [Csaladtortenet 2]Hunyady Lacitól / szajoli Hegedus csalad internetes oldala

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 19., V, 13:01:58 CET

Kedves Tamás!

Mindkét Általad említett könyv tele van hibákkal, de a legújabbak is.
Nemcsak, hogy sok család kimaradt, hanem említett családok ágai is.
Kempelen óta megjelentek a Daróczy féle Nemesi Almanach számai és Szluha könyvei is. Ezek javítank az elősők ismert hibáin, dedaját maguk is tévednek sok helyen.

A nemes családokat talán csak a Királyi Könyvekből lehetne összeírni, de talán van sok olyan is, melynek a birtokai olyan régiek és háborítatlanul bírták, hogy ott sincsenek megemlítve.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -